I.Boice | Iranian Boice Community


2015.04.17

Jarvis Chow with CNBLUE

(پ.ن:آپدیت ویبوی Jarvis Chow, مجریه برنامه ی Star Talk از شبکه TVB J2)

 



نظرات شما عزیزان:

هانیه
ساعت23:54---29 فروردين 1394
خخخخ. اونی که با موی بلند مین مشکل داره منم. ولی الان خوب شده پوران جون.خیلی کوتاه تر و مرتب شده.بهش میاد. اون موقع که خیلی بلند وهپلی بود خیلی بد بود. خخخخخخخ
این برنامه رو که دیدم یکم از اون سندرم دلتنگی ام واسه سی ان و با هم بو دنشون کم شد ولی فقط یکم. آخه برنامه اش کم بود. میگم نمیشه مین کریستال رو منشن نکنه؟؟!!! باز طوفان در فضای مجازی به پا کرد که!!
عزیزم شین چه با نمک بود. دلم واسه شیطنتاش تنگ شده. من سی ان میخوام.
پاسخ: من میدونم صبا نمیدونه :))) برنامه ی بانمکی بود!


saba
ساعت13:07---29 فروردين 1394
خیلی باکلاه بامزس یونگ
وعاشق این موهای بلند مین هستم اصلا قیافش خیلی باحالتر با موی بلند قبول دارین؟
اما جدیدا4تایی یجور خشک هستن باهم ..
انگار باهم غریبن
پاسخ: حالا یه بنده خدایی تو همین وب شدیدا با موی بلند مین مشکل داره! جفتش خوبه بنظرم! نعععع نگو اینطوری


آرامیس
ساعت22:48---28 فروردين 1394
مصاحبه ش رو دیدی؟ خ بامزه ست.مخصوصا هیون وقتی میخواد ادای گوسفند در بیاره .چقد این هیون بچه ست

پاسخ: اره خخخخخ خیلی بانمک بود اون تیکه اش! اونجاشم که گفت ژستشون به عنوان یه گروه چیه بامزه بود


نیکا
ساعت20:30---28 فروردين 1394
من نمیدونم یونگ کی میخواد اون کلاه و برد اره
یه تنوعی .... من همش باید حرص این و بخورم
پاسخ: 4ناه گذشته! بسه بنظر منم!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: پوران ׀ تاریخ: جمعه 28 فروردين 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com